Kachel schreefColonIk heb het hele verhaal doorgelezen, pfooeeeeiii zeg![]()
Ik hoop voor je dat ze het nu goed kunnen fixen en dat de komende mooi weer periode dit alles zal rechtvaardigen

mailman schreefColonDe steppermotor is door BCC meerdere keren vervangen en gecontroleerd, gaven ze mij nu nogmaals aan. Ze verbaasden zich dan ook echt dat deze nu weer vuil was, terwijl ze deze hadden schoongemaakt. Ik heb met mijn eigen ogen gezien dat dat ding helemaal onder de zwarte aanslag zat en dat hij nu gereinigd is. Ik weet niet of dit door het probleem met de koppakking komt, maar dat is het enige wat ik kan bedenken.
mailman schreefColonHet verhaal rond de koppakking, is dat er koelvloeistof lekt en dat dit bij de bougies komt. Ik heb zelf gezien dat er vocht zat tussen de bougies en de bougiekabels na enige tijd lopen, dus dit geloof ik zeker.

mailman schreefColon Het kan inderdaad zo zijn dat er een scheur in de kop zit. Dat dacht de garage ook, maar die hadden aangegeven dat BCC dit had moeten zien tijdens de reparatie van de HGF.

schrokke schreefColonmailman schreefColon Het kan inderdaad zo zijn dat er een scheur in de kop zit. Dat dacht de garage ook, maar die hadden aangegeven dat BCC dit had moeten zien tijdens de reparatie van de HGF.
Dat hangt er vanaf, als je tijdens de reparatie duidelijk een lekkende koppakking vind, dan herstel je dat gewoon. Het is pas bij twijfel dat je de kop gaat afpersen, daar is toch wel wat werk aan en bijgevolg niet goedkoop. Dat betekend dan een deftige meerkost die je liefst niet onnodig doet.

schrokke schreefColonEngine flush is voor in de motorolie te doen. In de benzine doe je injector cleaner.

Hippert schreefColonschrokke schreefColonEngine flush is voor in de motorolie te doen. In de benzine doe je injector cleaner.
welke engine flush en injector cleaner raad je aan?

Ultimate schreefColonHippert schreefColonschrokke schreefColonEngine flush is voor in de motorolie te doen. In de benzine doe je injector cleaner.
welke engine flush en injector cleaner raad je aan?
Van: Forte
Dat is goed spul!

mailman schreefColonIn dit geval had BCC de kop afgepersd en kosten berekend voor volledig herstel van de HGF inclusief volledig nieuwe pakkingen. Kosten: 1200,- Euro ongeveer

schrokke schreefColonIdd, Fortè heb ik goeie ervaringen mee.
Kent zal ook wel goed zijn, alleen wat moeilijker aan te geraken.
Marly is ook goed spul.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.