Ik denk ook zelfs de 911. Gezien een andere aankoop in het verschiet, waar we na jaren lang op wachten nu dan toch de kans voor krijgen, ga ik m'n knaken eerdaags hard nodig hebben. Het zal effe op de tanden bijten zijn, een paar jaartjes koest houden en de investering laten renderen, dan komt er vanzelf weer een mooie toy in de garage. Ik houd jullie op de hoogte...
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
Ik weet het, ook zelfs de oude 911. Daar ga ik m'n volgende aankoop niet mee financieren, maar m'n meer zuinige leefstijl de komende paar jaar wel. Ben al blij dat er een huurder in m'n vorige woning zit... Aankoop zal het bestaande kantoor van ons gaan vervangen. Huidige kantoor dan ook in de verhuur. Wordt iig. weer een oudje. Vroeg 19e eeuws.