Coen schreefColonErikB schreefColonWie let er dan op Remieme ?
Is dat trouwens je echte naam? Op Google kun je er vrijwel niets over vinden.



PatrickT schreefColonhmnn...
Maar het installeren is dus niet erg ingewikkeld MGF_TV?


MGF_TV schreefColonVooral als je niets moet aansluiten op de zekeringenkast zoals ik is het echt eenvoudig, het moeilijkste stuk is de stekker van de aansteker er terug op krijgen.
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.