D.B.C. schreefColonWat maakt trouwens de koplamp van rhd naar lhd? Is het het glas wat aan de buitenkant zit, of het het het glas wat in de lamp zit voor de reflector?
Met deze ombouwing heb ik natuurlijk die glazen ruitjes over, als dat het is zou je een goedkope set rhd lampen kunnen ombouwen naar lhd. of zeg ik nu iets raars?

D.B.C. schreefColonDe reflector reflecteert alleen maar toch, het glas ervoor stuurt het licht in een bepaalde richting. Je zou dus met glaasjes uit lhd lampen rhd lampen kunnen ombouwen dat ze het licht wel de goede kant op stralen lijkt me.

Sander schreefColonPast het ook in het groot licht ? Ik denk dat wanneer er 2 in zitten per koplamp het er een stuk natuurlijker uit zal zien.

amnon schreefColonNormaliter zijn dat de reflectors die dat verschil maken, RHD of LHD.

amnon schreefColonttdesign6 schreefColonAl staat een TF hoog op de lijst![]()
Er hangt hier op mijn werk een advertentie van een mooie Zilveren TF (rechtsgestuurd, dat wel, is van Engelse collega denk ik) met NL kenteken voor €2995... Wil je het telefoonnummer

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.