Blijkbaar toch een engeltje op mijn schouder vanavond.
Na een etentje vanavond was de motor weer koud. Bij koude motor rijdt hij dus goed en daarom dacht ik dus gister ook dat hij gemaakt was omdat ik alleen een kleine ronde heb gemaakt.
Ik hoorde ook zojuist duidelijk weer het gevonk en al zag ik zo geen vonkjes bij de bobine ik weet zeker dat het van daar komt, juist ook omdat het daar zo vonkte. Ik heb gister al een bobine besteld uit voorzorg dus die gaat er komende week in.
Maargoed,
Na het etentje een gestart, hij ging gewoon aan en deed normaal. Toen als een dolle naar huis gereden en zoveel mogelijk laten uitrollen. Ongeveer 20 meter van thuis viel de motor weer helemaal uit en rolde ik nog mooi de oprit in.

Nu gaat hij dus ook nergens geen meter meer heen tot hij weer helemaal de oude is. Mag ook wel eens na een maand.
Nog mooier was dat ik met de MG in Heerlen stilviel, in het centrum. Nergens gratis parkeerplekken dus behalve die van een bank tegenover.
Daar de auto maar gezet en even naar het politiebureau gereden om te melden dat ik toch echt nergens ander heen kon zonder een prent te krijgen. Eenmaal daar werd mij helaas verteld dat ze vrij weinig voor me konden doen en als de parkeerpolitie dan toch zou komen ze me alsnog een bon mochten geven?? wtf?
Tussendoor bij het restaurant waar we zijn gaan eten de verzekering opgebeld of ik misschien pech hulp in het pakket heb.
Medewerker: wat heeft u voor een auto?
Ik: een MGF
M: een wat?
I: een MG F
M: oooo nu snap ik het...oo dat is niet zoiets als een Golfje ofzo, maar een mooi collectors item.
I: zo eentje ja
Helaas had hij slecht nieuws voor me en hij vertelde me dat hij enkel mijn auto kon komen halen als ik hem tegen een boom wilde zetten maar raadde me dit sterk af omdat het zo'n mooie auto was
Ten slotte moet ik me nog even verontschuldigen voor wat ik de auto allemaal heb uitgemaakt vanavond....die woorden kunnen het daglicht niet verdragen.
Gelukkig is alles goed gekomen en hoop ik dat dit topic heel snel aan zijn einde gaat komen.
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman