Ik zit met een klein probleem. Onlangs probeerde ik d.m.v. de ruitenwissproeiers mijn ramen schoon te spuiten, maar er kwam eigenlijk niet veel uit (een paar bubbeltjes en meer niet). Ik controleerde dus mijn ruitenwisservloeistof reservoir en die bleek inderdaag ver leeg te zijn. Ik heb deze vervolgens gevult, waarna de rubberen dop niet echt meer terug wilde op het reservoir, is gewoon lam en versleten. Ik heb hier al een tijdelijke oplossing voor, maar die is nou ook niet bepaald wenselijk op lange termijn.
Maar goed, ik dacht dat het probleem nu wel verholpen zou zijn, maar de ruitenwissersproeiers doen het ng steeds niet. Je hoort wel het typische gezoem, maar er komt niet echt iets uit.
Nu was ik al op zoek naar een Rover MG dealer die dit kan repareren (en de dop vervangen), ik ga liever niet naar een zomaar willekeurige garage om dit te laten verhelpen en liever ook niet al te ver weg. Ik woon zelf in Sprundel (klein dorp in Noord-Brabant tussen Roosendaal en Breda). Ik heb al gebeld naar een Rover dealer in Breda, maar deze heeft mij laten weten geen onderhoud of werkzaamheden te verrichten op MGs. Er zit blijkbaar ook nog een Rover dealer in Roosendaal, maar de website van dit bedrijf (
www.rover-vanderlinden.nl/) lijkt niet echt meer in gebruik te zijn.
Heeft iemand misschien nog een suggestie?