Nu zal het beestje toch vervangen moeten worden maar Ik wil liever geen gebruikte (wellicht na een maand weer zelfde probleem)
Inmiddels heb ik al wat rondgebeld maar sommige bedrijven vragen maar liefst € 250,-- voor een Dynamo
Weet iemand hier misschien waar ik wat goedkoper uit kan zijn of voor weinig geld mijn eigen Dynamo kan laten reviseren?
Bij voorbaat dank voor het meedenken



