Na veel moeite toch in gang gekregen, een maal draaiende draaid hij zo te horen normaal ,klein stukje meegereden leek ook normaal, maar durf niet echt goed uittesten schrik om meer schade aan te richten.
Hierna opnieuw geprobeerd krijg hem in gang na heel veel moeite
Hij heeft heel de namiddag in de zon gestaan ,maar nog steeds hetzelfde.
Wel komt er vrij veel vocht uit zijn uitlaten, is dat normaal?
Draait de motor wel gewoon goed rond bij het starten.
Volgens mij niet maar ja ben maar een leek .......