Edgecrusher schreefColonErikB schreefColonVerder maak ik recent altijd even de opmerking dat op meer dan 10 jaar MGF, de banden en de eisen van moderne wagens aan die banden ook gewijzigd zijn, wat resulteert is geheel andere banden dan 10 of 15jaar geleden.
Bedoel je dit positief of negatief?
Een band van 10jr geleden kan toen wel als beste zijn getest of speciaal voor een auto zijn ontwikkeld, maar kan volgens de huidige maatstaven wel hopeloos verouderd zijn en als slechtste uit de test komen.
De goodyears zullen het nog steeds wel goed doen, maar waarschijnlijk zijn er betere alternatieven, alleen zijn die waarschijnlijk maar in kleine mate getest en moeilijk bespreekbaar voor sommigen.
Positief. Als er 10jaar geleden slechts 3 toppers waren voor de F, wil ik best aannemen dat er vandaag misschien wel 10 of meer zijn....








