remcovankuilenburg schreefColonhttp://www.mgf.ultimatemg.com/popups/tyres/GS_D3.htm

Bruno schreefColonMaar ...... ik spreek er al lang van, Yokohama heeft ook knappe banden, alleen weet ik niet hoe ze zich zouden gedragen op een F, anders wist ik het wel ! Op de Exige waren ze in ieder geval super, maar die wagen mag je dan ook niet met een F vergelijken.

JK1985 schreefColonZijn er hier mensen die Goodyear GSD3 onder de MG TF hebben liggen, ik lees veel op internet dat deze band niet aan te raden is onder een MG TF

ErikB schreefColonVerder maak ik recent altijd even de opmerking dat op meer dan 10 jaar MGF, de banden en de eisen van moderne wagens aan die banden ook gewijzigd zijn, wat resulteert is geheel andere banden dan 10 of 15jaar geleden.

Bruno schreefColonvoor GSD3's is er wel degelijk een waarschuwend rondschrijven geweest van Rover/MG indertijd, dat ze onveilig zouden zijn onder een F/TF (en dan heb ik het niet over de combi GSD2-GSD3 waar Striker het over heeft, want dat is inderdaad levensgevaarlijk).

Striker schreefColonZelf zou ik in ieder geval altijd de GSD3 verkiezen boven de GSD2, aangezien deze band enkele jaren meer ontwikkeling heeft doorgemaakt tov de GSD2.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.