BUTTON_POST_REPLY 13 berichten Pagina 1 van 1
lekke koppakking!!
  • serge
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 7
    GeregistreerdCOLON za maart 31, 2007 1:33 pm
    WoonplaatsCOLON bergen op zoom

    lekke koppakking!!

    door serge » di okt 07, 2008 7:16 pm

    Vorige week spoot mijn koelvloestof uit mijn tankje, naar de garage motor afgeperst niets aan de hand volgens de garage, normaal weer meegereden voor dagelijks gebruik afgelopen weekend weer hetzelfde anwb erbij gaf aan dat waarschijnelijk mn ventialtor kapot was...afspraak met de garage gemaakt voor komende woensdag maar vandaag was het helemaal raak....

    vandaag ging mijn auto stotteren had nog geen 1 km gereden en dikke witte pluimen uit mn uitlaten gelijk bij de garage weggezet nog net gehaald.

    garage belde in de middag terug kon nog geen kosten post opgeven omdat de kop misschien krom is?? Weet niet wat het inhoudt maar dat het niet goedkoop is was wel duidelijk waar moet ik rekening mee houden en is dit normaal dat dit voorkomt heb net een 15000 km ermee gereden en staat totaal 110.000 km op de teller uit 1997.
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » di okt 07, 2008 8:51 pm

    Garage in Roosendaal zeker?! :?
  • serge
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 7
    GeregistreerdCOLON za maart 31, 2007 1:33 pm
    WoonplaatsCOLON bergen op zoom

    door serge » di okt 07, 2008 9:52 pm

    em-gee-efke schreefColonGarage in Roosendaal zeker?! :?


    Nee bergen op zoom maar ja kan gebeuren zei hij ook al heb ik de auto 1 week geleden afgeperst.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo okt 08, 2008 8:24 am

    serge schreefColon[...
    Nee bergen op zoom maar ja kan gebeuren zei hij ook al heb ik de auto 1 week geleden afgeperst.


    Inderdaad, kan gebeuren........

    Was het een oud MG-Rover garage?
    Hebben ze na de 1e spuiter en de daaropvolgende controle de dop van je expansietank vervangen?

    Deze dop heeft geen eindeloos leven en dient na een paar jaar te worden vervangen zo niet dan wordt je systeem niet meer onder druk gehouden en loop je dus het risico op een oververhitte motor....

    (het afpersen gebeurt bij veel MG's (bij een F zelf nog niet gezien) via de vulopening van het expansievat, m.a.w. de dop wordt niet afgeperst maar er later er wel weer opgezet)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo okt 08, 2008 12:09 pm

    em-gee-efke schreefColonGarage in Roosendaal zeker?! :?


    Ik heb overigen ook goede ervaringen met Roosendaal. Het is ook zeker beter geworden nu het in Suzuki handen is.
    Building >200BHP K-series
  • serge
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 7
    GeregistreerdCOLON za maart 31, 2007 1:33 pm
    WoonplaatsCOLON bergen op zoom

    door serge » do okt 09, 2008 8:24 pm

    Vandaag de uitslag gehad vd garage ze hebben mn blok opengehaald blijkt er een scheurtje in de kop te zitten? Moet er een nieuwe kop besteld worden ca. € 1100 ex btw leuk grapje excl montage en koppakking wat bij elkaar neerkomt op een 2300 euro.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do okt 09, 2008 8:40 pm

    Is het een VVC of MPi ?
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » do okt 09, 2008 8:42 pm

    Dat is wel heel slecht nieuws.
    Voor die prijs heb je een ongevalwagen met motor :roll:
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do okt 09, 2008 8:49 pm

    Ik heb nog een complete MPi kop liggen die van mijn F is gekomen bij de upgrade naar VVC. Als het bod goed is mag die weg. Hij ligt wel niet in weg, sterker nog, er ligt een hoop troep in de weg voor de kist met de kop ;)

    Ik woon in Roosendaal.
    Building >200BHP K-series
  • Frekkel
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 97
    GeregistreerdCOLON vr mei 09, 2008 6:21 pm
    WoonplaatsCOLON Nabij Gent

    door Frekkel » do okt 09, 2008 10:56 pm

    plan b, voor 1000€koop je mijn VVC blok en bouw je dat in voor nog eens max 500€ :d
    ZR 160 S1600
    ZT 260
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo okt 15, 2008 9:18 pm

    Sander schreefColon
    em-gee-efke schreefColonGarage in Roosendaal zeker?! :?


    Ik heb overigen ook goede ervaringen met Roosendaal. Het is ook zeker beter geworden nu het in Suzuki handen is.


    Ons zien ze NOOIT meer in Roosendaal!!! Afzetters!!!
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

    door Fredje » do okt 16, 2008 5:02 pm

    Mij zien ze ook nooit meer in Roosendaal.Zeer slechte ervaring met onkundig personeel bij ex-MG-ROVER dealer. is nu overgenomen door suzuki, echter nog geen vertrouwen in.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

    mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » vr okt 17, 2008 11:33 am

    Fredje schreefColonMij zien ze ook nooit meer in Roosendaal.Zeer slechte ervaring met onkundig personeel bij ex-MG-ROVER dealer. is nu overgenomen door suzuki, echter nog geen vertrouwen in.


    Hier hetzelfde!!!
BUTTON_POST_REPLY 13 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten