bennie schreefColonde f en tf's die ooit nieuw uit de fabriek kwamen, hebben dit probleem toch niet neem ik aan. is het niet zo dat de kabel tussen de pook en de versnellingsbak wat begint te rekken?
Geen idee maar volgens mij heeft de ene F het wel en de andere weer niet. Zo was het in mijn geval (MKI wel, MKII niet) In het geval van mijn buurman (2x een F en 1x een TF) had hij het alleen bij zijn eerste F (MKI). Het zou dus goed kunnen zijn dat het probleem vanaf de MKII is verholpen of minder is geworden.




