Deze week of begin volgende week komt hij binnen !
Heb gisteren ook eens de vraag gesteld in het engelse forum en kreeg daar van SF te horen dat enkel op de 135pk en 160pk K-series engines een 52mm throttle body zit.
Dus een ZS 120 zou een 48mm TB hebben en een ZS180 eentje van 52mm.
SF vermelde ook dat er ook al heel wat ZS'en rondrijden met K&N, Vader,e.a. luchtinlaten en dat mijn oude Rover 820 airbox ook moet passen in de ZS.
Het enige wat nog niet helemaal duidelijk is, is waar de koude lucht moet aangezogen worden.
Eentje zou de lucht inlaat geplaatst hebben in de openingen voor de mistlichten (gaat niet voor mij want ik heb mistlichten zitten

)
Andere halen de lucht van onder de wagen, maar dat vind ik dan weer riskant als je eens door een diepe plas rijdt (tenzij ik dan een soort onderdruk klep bijplaats die opengaat als de inlaat verstopt zit...).
SF stelde zelfs voor om de side vents (die in de body kit zitten en louter decoratief zijn) open te maken en de lucht daar te gaan halen.
Darkside is calling again !!!
Sorry voor de potentiele kopers van mijn 52mm TB maar die is voorlopig niet meer te koop.
Groeten,
Geert