BUTTON_POST_REPLY 35 berichten
ongeval
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » do aug 14, 2008 11:56 am

    Weet niet goed wat ik hier van moet denken.Enerzijds lijkt het inderdaad een val om zo veel mogelijk auto's te slopen.Anderzijds vind ik dit geen weg om 80km/h laat staan 90km/h te rijden.En volgens mij staat er in de wet dat je je snelheid dient aan te passen aan de staat en zichtbaarheid van de weg....
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » do aug 14, 2008 2:10 pm

    RSV schreefColonWeet .En volgens mij staat er in de wet dat je je snelheid dient aan te passen aan de staat en zichtbaarheid van de weg....


    Kun je in Belgie de meeste borden opruimen :lol: :wink:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » do aug 21, 2008 2:42 pm

    Ik zit met een gemengd gevoel na dit te lezen en te zien.
    In theorie zal je misschien wel in je recht zijn, maar in praktijk......wie haalt het in z'n hoofd om op zo'n wegen 90 (of 80) te rijden, gewoon omdat dit zou mogen?? Misschien een goede les voor gemeente en bestuurder.
  • joengenduvel
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 68
    GeregistreerdCOLON ma sep 03, 2007 11:21 am
    WoonplaatsCOLON Wellen ,Limburg , België
    CONTACTCOLON

    door joengenduvel » do aug 21, 2008 3:40 pm

    in onze streken hebben ze ook een fenomeen "traktorsluis" dit is een blok beton wat boven de weg uitsteekt. Een traktor kan er over, een auto niet. buiten de 2 reflectoren en een bordje 20 ervoor is er ook geen signalisatie. De sluisjes vertonen allemaal schade van autos die het te laat gezien hebben. Aan het begin van elk weggetje staat dan ook wel alleen voor landbouwvoertuigen. dus denk dat het wel wettelijk is. Alvast veel succes
  • dtr
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON do okt 12, 2006 6:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oost-Vlaanderen

    door dtr » do aug 21, 2008 7:15 pm

    ...het is inderdaad een goede les dat je om het even wat kan verwachten op ons wegennet...

    ondertussen staat m'n wagen reeds 12 dagen in de garage. de kostenteller staat voorlopig op een kleine 3.000euro. en daar mag ik al blij mee zijn.
    echter, indien zou blijken dat bij het uitlijnen van de wielen de wagen niet binnen de juiste 'grenzen' te krijgen is, zal het subframe (ofzoiets, weet niet meer juist hoe het noemde ?) vervangen moeten worden...

    pijnlijk geld.
    MG TF '03 elegance
BUTTON_POST_REPLY 35 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten