




filipo schreefColonIk heb een VVC van 1997, geen stroom verdeler maar 2 bobines en 1,5 jaar geleden zijn de bougies en kabels(licht grijs) vervangen bij 70DKM. Bij het versnellen, vooral in de 2e versnelling vanuit een lager toerental dan houd de motor in en schokt hij dus. Ik heb de inlaat gasklep al schoongemaakt, motor reinigingsvloeistof in de tank gegooid, alle stekkers van het motor management schoon gemaakt en ingespoten met contact spray.
Hij stottert nog steeds, wat kan de oorzaak zijn??
Als het dan de bougies en of kabels zijn, wat kan ik dan het beste terug plaatsen voor een probleemloos gebruik??




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.