door Bruce » wo aug 13, 2008 9:12 am
Ik hoop dat je niet ergens een bord over het hoofd hebt gezien, 30 km\h of iets dat aangeeft dat er alleen tractoren mogen komen.. Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat je hier zelfs 50 km\h zo mogen\kunnen rijden, laat staan harder. ik kan me voorstellen dat iedere personen auto hier flinke schade zou oplopen..
als er een paar auto's door de zandbak zijn geweest of als het een keer hard regent, kom je er met een auot denk ik niet eens meer overheen.
Ik heb trouwens nog nooit eerder zoiets gezien.. Ik hoop dat de TF te redden is en dat je dit ergens kunt verhalen...
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping