Water is de oorzaak van de kapotte ruitenwissermotor. zit er wel een afdekplaat boven de motor ?
Waterinfiltratie ?
Je kan er zo bij, je kan in dit geval zelfs niks met een brug doen

. Gewoon de bekleding weghalen (die moet toch drogen) en dus eerst de stoelen (denk aan de TORX T50 dop die je nodig hebt) en vervolgens aan het voeteind van de passagier rond de airbox een laag kit leggen. Neem hiervoor een polymeerkit, deze hecht perfect op een natte ondergrond en droogt zelfs perfect onder vochtige omstandigheden, sterker nog het droogt in dat geval zelfs beter want polymeer ontrekt vocht aan de lucht om te drogen en stoot geen oplosmiddelen of isocyanaten uit. Polymeer bevat ook geen urethaan, dus is dit een product dat zich gemakkelijk laat verwerken, zonder sporen achter te laten.
Als de bestuurderskant ook nat is, spuit dan langs buiten rond de plaat waar de pedalbox aan vast hangt een mooie velsnaad.
Ik gebruikte een transparante polymeer (rara van wel merk ?

), daar deze proper verwerkt, en je het haast niet ziet, maar je kan ook zwarte polymeer gebruiken bv.
Zeker dus geen polyurethaan, want dan wordt het een smeerboel !