


.:bert:. schreefColonIk heb hier eens gelezen, dacht ik, dat je na het monteren van de grotere TTB, 5x op de gaspedaal moest duwen zonder de motor te starten..............is dat echt zo?? Ik heb dat dus niet gedaan.


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.