De nieuwe 304 mm schijven en nieuwe remklauwen komen er onder, olie verversen en even checken voor de vakantie.. Helemaal super..
De laatste keer dat ik nieuwe banden kreeg werden 2 van mijn velgen beschadigt en 1tje heb ik zelf gedaan. De velgen worden dan meteen gespoten.. Maar ik ging is na denken. Woensdag ochtend gaan die velgen eronder weg. dan moeten ze naar dat bedrijf die het gaat doen. moeten ze gezandstraald worden, opnieuw gespoten, drogen/ hard worden en dan heb ik vrijdag mijn auto al weer terug!!
Is dit uberhaupt mogelijk? Ik weet dat het aardig wat werk is, en dat het drogen en hard worden van de verf ook wel even duurt.. Als ze dit willen doen, volgens mij spuiten ze er gewoon overheen dan, en zandstralen ze de boel helemaal niet..!
Iemand een mening hierover?
Maak ik me druk om niks of heb ik terecht twijfels?




?????????

