Wat is op deze moment de min. vrije hoogte onder een voertuig?
Ik dacht dat dit 11 cm was, maar met mijn MGF kom ik er niet.
Wat nu???
Suggesties????




Ik dacht dat het 10cm was, met nog een extra cm speling en dan kom ik ook uit op 11cm. Ik denk dat een MG News van vorig jaar dit eens behandeld heeft.
Oppompen en nadien weer droppen is de boodschap.
(De autokeuring aan de Noorderlaan heeft een lastig randje rond de put dat exact 10cm hoog is.... en dat weten ze zeer goed).

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.