T'schijnt een heel goedkope oplossing te zijn, en ik vind het best heel stoer :
Foto's zijn daar gepost door Pascal (PPO Luxemburg)
De auto kennen we van op de Kempenrit
dit is de thread op het rover forum : http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=244042
In dezelfde thread ook deze interessante mod : http://cgi.ebay.co.uk/MG-TF-Rear-Boot-S ... otohosting





????????

