Het is blijkbaar wel moeilijk om een goede firma te vinden die een F goed kan uitlijnen. Ik heb zelf de indruk dat als ik nog twee of drie keer deze klus laat doen het stuur 360 graden gedraaid is en dus goed staat.
De meeste bandenspecialisten weten echt niet hoe het werkt bij een F. Graag dus een lijstje van mensen die wel weten hoe een en ander goed op de rails te zetten.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods - MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
Ik heb net hetzelfde probleem... 'k ben daarvoor naar de garage geweest, en die beweren dat ze de wagen opnieuw hebben uitgelijnd. Maar ik merk geen verschil!
Van Lochgem in Rotterdam, Alexander weet iig hoe het moet! Daar heb ik trouwens mijn velgen gekocht, en was niet te duur .
Het kan zijn dat het stuur na het uitlijnen nog steeds scheef staat. Ze zetten het stuur voor het uitlijnen uit zelf al niet recht, en gaan dan wel de banden in de goede richting draaien. Gevolg, banden staan goed, maar stuur niet. De persoon die het uitlijnen organiseert moet zorgvuldiger te werk gaan dus!
nee bij de F is het vaak hup op de bank, stuur recht, uitlijnen en bank af. Als je de F niet een paar uur uit laat zakken op de bank heb je grote kans dat nadat je een rondje hebt gereden je stuur als nog scheef staat. (leert mijn ervaring)
Ik heb mijn MGF laten uitlijnen bij MG dealer Damen en Kroes in Boxtel.
Na het uitlijnen stond het stuur nog niet helemaal recht.
Ben terug gegaan en na een kwartiertje sleutelen stond het stuur perfect recht.
Van zo een mensen word ik eerder erg druk.... en stijgt m'n bloeddruk te veel
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
Ieder zijn job maar dan val ik weer in herhaling zeker?? Iig het kan altijd dat je stuur scheef staat maar niet meer na drie keer. Bij ons geldt nog altijd "niet goed, geld terug garantie" DUS!! Je zit altijd met een speling op het servostuur en die moet je perfect kunnen afstellen naargelang de speling of geen speling van allerlei factoren, maar goed komt het sowieso. En er zijn maar twee regels voor het uitlijnen: fabriekswaarde en kennis.