







ErikB schreefColonAls het te moeilijk is om de startmotor een tik te geven, dan kan je ook de auto in een versnelling zetten (4, 5 of achteruit) en proberen de wagen te verduwen. Normaal gezien zou nadien (bij een goede batterij) het getik moeten verholpen zijn.

Carl schreefColonErikB schreefColonAls het te moeilijk is om de startmotor een tik te geven, dan kan je ook de auto in een versnelling zetten (4, 5 of achteruit) en proberen de wagen te verduwen. Normaal gezien zou nadien (bij een goede batterij) het getik moeten verholpen zijn.
Als (en enkel als) de startmotor de oorzaak van het probleem zou zijn.
(Zie de test met de lampen bovenaan)
Zijn er al vorderingen in het onderzoek?


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.