zit eigenlijk met een probleempje mijn remschijven achter
moeten afgedraaid worden.
wie kan mij vertellen hoe ik deze moet demonteren ?
heb het wiel erafgedraaid en remklauwen losgedraaid
dit ging nog goed dus.
daarna borgmoer in het midden van remschijf losgedraaid.
en een poeltrekker op as van aandrijfstang en remschijf gezet
nu druk ik alleen de aadrijstang er aan de achterzijde uit.
terwijl de remschijven blijven zitten zoals ze zitten.
wat doe ik fout ?



