ashmile schreefColonde f is van 1998 de katalisator en de voor pijp moeten ook vervangen worden zeggen ze

ashmile schreefColondit gaat zo en 5200 kosten mijn vraag is of deze bedrag wel en beetje klopt

ashmile schreefColonde f is van 1998 de katalisator en de voor pijp moeten ook vervangen worden zeggen ze

Erwin-VVC schreefColonashmile schreefColonde f is van 1998 de katalisator en de voor pijp moeten ook vervangen worden zeggen ze
ik zou eens contact maken met weusthof automaterialen ! deze man heeft veel onderdelen voor je mg, zowel nieuw als 2e hands.
024-6416126.
als je de voorpijp + kat + bougies/kabels en de rest eens 2e hands bij hem koopt, dan vind je heus wel iemand die het voor een leuk bedrag erin wilt zetten.
Voor € 2.000 doe ik het voor je en mag je in de tijd dat ik het doe even lekker een duik nemen in ons zwembad

Erwin-VVC schreefColonMisschien is er wel iemand van dit forum die het voor een leuk bedrag wilt doen.
de koppakking van rover is een klusje van 3 x niks. het losmaken van de onderdelen om bij de motor te komen is alhaast het meeste werk![]()
ik zou dus eerst even kijken of je de onderdelen voor een leuk bedrag kan krijgen en dan kijken of iemand ze erop wilt zetten.
Overigens wel eerst even laten checken of de onderdelen die genoemd zijn wel stuk zijn of dat ze gewoon je geld uit je zak aan het kloppen zijn bij die goudsmid die schijnbaar ook auto's maakt
ik schat kwa kosten van koppakking uitlaat en de rest € 750 aan werkloon
tel er € 1.000 aan materiaal kosten bij en je ziet wat je bespaart.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.