


rvdm schreefColonWel een tip: gebruik de bijgaande 'spons' (weet niet eens of 't ding zo bedoeld was, of alleen opvulling is) voor het inwrijven van de reiniger. Staat niet duidelijk in de handleiding, werkt wel ontzettend goed. Goed inwrijven en/of borstelen is key voor een mooi resultaat.

PieterV schreefColoneen update :
De greygate kan ik op dit moment voor 8,00 per stuk kopen.
De autoglym voor 28,82.
Verzendkosten volgens mij 6,50.
Tukker en RSV 28,82 + 8 + 6,50 = 43,32
Lucas 8 + 6.50 = 14,50
Carl 28,82 + 8 = 36,82
Zodra definitief...volgt meer info. Weet iemand een goedkoper adres, dan hoor ik dat graag. Andere feedback, ook welkom


Sander schreefColonrvdm schreefColonWel een tip: gebruik de bijgaande 'spons' (weet niet eens of 't ding zo bedoeld was, of alleen opvulling is) voor het inwrijven van de reiniger. Staat niet duidelijk in de handleiding, werkt wel ontzettend goed. Goed inwrijven en/of borstelen is key voor een mooi resultaat.
Het is idd echt wel een spons. Het je je kap nadien al nat gemaakt ? Het water rolt eraf alsof het lak is die vers in de wax staat. Dat effect blijft zeker een jaar.




sjolmers schreefColonIk heb de autoglym net gevonden voor 35 pond voor 10 flessen. Heb de verkoper gevraagd naar de verzendkosten.
hier


PieterV schreefColonsjolmers schreefColonIk heb de autoglym net gevonden voor 35 pond voor 10 flessen. Heb de verkoper gevraagd naar de verzendkosten.
hier
Bedankt voor het meedenken ! Ik heb de verkoper "happybunny123" (..) de vraag gesteld hoe het zit met de normale verpakking van 2 flacons (waar ook Carl het over had). We moeten het maar even afwachten hoe dat zit. Vind de prijs van die bunny wel heel erg laag.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.