

?

Bruno schreefColonVandaag een pakket binnen gekregen met splitters.
Wat zat erin ?
- 2 X KH : één voor MG-TV en één voor mij.
- 3 X Trophy : Bakel, Patrick T, Carl?
Er zaten dus geen extra splitters in het pak, zoals beloofd. Ontbreken er nu nog splitters ? die van Jager bijvvorbeeld ?
Ik veronderstel dat er nog een paar naar Videomike zijn verstuurd (incl. de extra splitters)
m.a.w. wie moet er zijn splitter nog krijgen en wie heeft hem gehad ?
Als ik zeker weet dat de Trophy's hier idd voor Bakel en Patrick zijn, kan ik ze laten spuiten.





Bruce schreefColonMike, Ook al heb ik niet eens meegedaan bewonder ik de inspanning, en ook al is ie nog niet helemaal klaar, heel goed gedaan
Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.