BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Low water kit, aansluiting op Engine Bay Overheat
  • Geerjan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 54
    GeregistreerdCOLON ma okt 29, 2007 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON Oegstgeest

Low water kit, aansluiting op Engine Bay Overheat

door Geerjan » za maart 08, 2008 7:50 pm

Ik heb vandaag een low water kit gemonteerd welke ik wil aansluiten op het waarschuwingslichtje op het dashboard dat ook wordt gebruikt bij een te hoge temperatuur van de motorruimte.
    Bij een VVC wordt hiervoor de groene draad met rode strepen van de bovenste connector van de ECU gebruikt (pin 31) zie ook:
    http://www.mgfcar.de/expansion_tank/level_sensor.htm
    Bij een TF/MPI is dit blijkbaar een andere draad. Ik zie in ieder geval geen groene draad met rode strepen.
    Wie heeft een bedradingsschema van de TF, c.q. wie weet welke draad van de ECU naar het waarschuwingslichtje voor een te hoge temperatuur van de motorruimte gaat?
    MG TF 80th Anniversary LE nr 622, K&N 57i, MS Daytona, alu dashrings, alu clockrings, alu speakerrings, alu heaterdials, alu seat belt trim.
    Low Water Level sensor (aangesloten op ECM)
    vervangen door Triumph TR6 1970, Royal Blue.
  • Geerjan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 54
    GeregistreerdCOLON ma okt 29, 2007 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON Oegstgeest

door Geerjan » ma maart 10, 2008 8:33 pm

Ben er inmiddels achter dat het waarschijnlijk om pin 62 van de bovenste connector op de ECM gaat. Wie weet wat de kleur is van de draad op deze pin? Ik heb nl. geen idee vanaf welke kant de pins worden genummerd.
    MG TF 80th Anniversary LE nr 622, K&N 57i, MS Daytona, alu dashrings, alu clockrings, alu speakerrings, alu heaterdials, alu seat belt trim.
    Low Water Level sensor (aangesloten op ECM)
    vervangen door Triumph TR6 1970, Royal Blue.
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1