Geerjan schreefColon....Op dit moment heb ik echter het idee dat bij 5000 toeren de fut er wel een beetje uit is...
Goh, dat idee heb ik nou helemaal niet
Ik denk dat je nog een beetje te lief bent voor je TF. Wel logisch want het is een hele mooie, natuurlijk. Gewoon een keer doen, je motor is erop gemaakt. Rij 'em lekker warm en zoek een rechtstuk weg uit... ga even stil staan en zet 'em in z'n 1... vervolgens vol op het gas en door tot boven de 6500rpm dan in z'n 2 en door naar 110kmh en 7000rpm niet twijfelen en snel naar de drie, vol op het gas en proberen om dat zenuwachtige lachje in te houden
Daarna zal je begrijpen dat je voorgaande opmerking toch niet helemaal klopt. Je TF heeft echt nog een andere dimensie, dan het prettige koppel onder de 5000 toeren...
Succes
pete





