




wolfshade schreefColonAllereerst vind ik de wagen totaal niet direct sturen. Ik weet hoe een MG ZR160 stuurt (mijn vorige wagen) en dit is er totaal niet mee te vergelijken. Kan dit aan de servo liggen of is dit een eigenschap van deze wagen?
wolfshade schreefColonVerder lekt er een beetje water via de linker & rechter zijspiegel naar binnen. Het is niet veel, maar toch wel lullig als het steeds je deurspiekers inloopt.
wolfshade schreefColonOok vind ik het raar dat de ruitenwissers niet aanspringen als je de sproeiers activeert. Ik neem aan dat dit wel standaard op de auto moet zitten, aangezien de eerste beste suzuki alto het ook heeft.
wolfshade schreefColonOok is me opgevallen dat de stoelen bijna niet te stellen zijn. Geen lendesteun....ect
wolfshade schreefColonBovendien lopen de wielen tegen de wielbakken aan bij maximale stuuruitslag.
wolfshade schreefColonMisschien dat jullie me een beetje kunnen helpen en me wat kunnen vertellen over jullie ervaringen m.b.t deze zaken.

Ik heb al sindskort een MGF (15.000km). Al snel kwam het probeem opzetten van de pion-as die veel geluid maakte en moest worden vervangen.
Allereerst vind ik de wagen totaal niet direct sturen.
Verder lekt er een beetje water via de linker & rechter zijspiegel naar binnen.
Ook vind ik het raar dat de ruitenwissers niet aanspringen als je de sproeiers activeert.
Ook is me opgevallen dat de stoelen bijna niet te stellen zijn. Geen lendesteun....ect
Bovendien lopen de wielen tegen de wielbakken aan bij maximale stuuruitslag.



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.