Remieme schreefColonenige wat ontbreekt is de hellingshoekdetectie
Haal je er toch één uit een flipperkast.

SundayOnline schreefColondat was mij ook verteld en meestal zit er standaard vanuit de fabriek een klasse 3 alarm in bij cabrio's ...

Lesheep schreefColonde garage zij ook klasse 3 dus dan zou ik dat maar aanhouden zij zullen het wel weten.

Lesheep schreefColonHallo allemaal
Vandaag heb ik mijn verzekering alsvast afgesloten bij interpolis voor mijn aankomende auto. Nou zij die persoon dat maandag contact met me opgenomen werd over mijn auto. om een aantal dingen door tenemen ivm dat het een cabrio is en meschien interesanter op te pikken etc
Lesheep schreefColonIs jullie daar iets van bekend wat die lui gaan vragen.Aangezien mijn auto niet in een garage of op een oprijlaan komt maar helaas gewoon tussen andere auto van mijn mede bewoners.
Groeten Richard

Striker schreefColonZie ook dit topic. Vooral de opmerking van Pete is wel handig, aangezien jij de TF bij Interpolis wilt verzekeren.


Sander schreefColonCheck ook Unigarant eens. Dat is volgens mij nog altijd de goedkoopste en die zeuren niet over het alarm (bij mij). Ik zit met al mijn verzekeringen bij Interpolis, zelfs dan is het nog niet interessant mijn auto's bij Interpolis te verzekeren. Evt kan ik je de gegevens van mijn tussenpersoon geven, PM me maar als je het zinvol acht.




Coen schreefColonVul hier maar eens de gegevens in, dan zie je meteen wat het goedkoopste is voor jou. http://www.independer.nl/autoverzekerin ... teken.aspx
Helaas is deze verzekeraar niet bereid tot een samenwerking met Independer. Hierdoor kunnen wij u niet de naam van deze verzekeraar tonen.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.