Pffff, daar gaat de welles, nietes discussie weer...
Als ik hier weeral moet lezen voor de 1000 X dat een K&N vermogen kost geef ik het argumenteren op, t'is all 1000 keer gezegd en 1000 keer bewezen dat dat NIET ZO IS.
In plaats van te argumenteren en voor diezelfde 1000X weer het zelfde moeten neertypen, raad ik de zoekfunctie aan, want ik denk dat voor de K&N alleen al een apart forum onderdeel kan gemaakt worden
Nee heus, een gesloten filter KAN meer vermogen opleveren als je een GOEDE hebt zoals de Green twister serie (maar die is uiteraard duurder). De vermogenswinst is echter minimaal. Het geluidsverschil maximaal

Die geluidswinst heb je bijna niet met andere filters.
Ik ben er trouwens zeker van dat de K&N best kan meedraaien binnen het rijtje van top 5 filters wat vermogenswinst betreft. T'is dus gewoon de beste open cone die er is, simpel !
Warmte probleem ? In theorie wel, in praktijk niet, want er wordt zoveel lucht aangezogen dat deze de kans niet heeft op te warmen alvorens dat ze aangezogen wordt, zeker niet bij rijden. (Bij stilstand heb je geen pk's nodig)
Enfin bij deze toch een klein beetje geargumenteerd, maar echt, sla er de zoekfunctie maar eens op na.
Prijs/kwaliteit/vermogen/fun : K&N beste koop, zeker weten !
Zoals jullie weten heb ik er zelf ook één, en ik denk niet dat ik echt vermogen heb ingeleverd t.o.v. vroeger
