BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
distributie
  • ddevink
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 11
    GeregistreerdCOLON do dec 06, 2007 8:22 pm
    WoonplaatsCOLON bussum

    distributie

    door ddevink » vr jan 18, 2008 9:28 pm

    Ik heb nog een vraag ik heb laast een de filmpje van iemand gezien die voor deed hoe je een distributieriem moest vervangen maar kan hem niet meer vinden.... Als jullie die link even willen geven.
    Want moet weten hoe je hem op tijd afsteld.
    Of een uitleg lijkt me ook prima met een foto ofzo

    alvast bedankt!


    Gr danny
    130 maakt de buurt weer prettig.
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » vr jan 18, 2008 11:21 pm

    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • ddevink
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 11
    GeregistreerdCOLON do dec 06, 2007 8:22 pm
    WoonplaatsCOLON bussum

    door ddevink » za jan 19, 2008 10:23 am

    Bedankt alvast voor het filmpje maar kan niet goed zien bij mij auto whoe die bovenste 2 tandwielen moeten staan iemand een idee want je hebt er een klein streepje op en letters maar niet duidelijk waar of hoe hij moet staan.

    Ik hoor het wel gr danny
    130 maakt de buurt weer prettig.
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » za jan 19, 2008 11:49 am

    Zoveel moeite was het nou ook weer niet. :wink:

    De bovenste twee poulies staan de streepjes tegenover elkaar ( waar je de tool plaatst om hem te borgen.)

    persoonlijk breng ik zelf een merkteken aan voordat ik demonteer omdat dit teken op een plaats komt waar ik geen spiegel voor nodig heb. ( 3 merkjes. 2x nokas en 1 maal krukas.)

    In het filmpje zie je als hij de bovenste kap verwijdert de merktekens op de nokkenassen. (bij 1minuut)

    succes
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • ddevink
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 11
    GeregistreerdCOLON do dec 06, 2007 8:22 pm
    WoonplaatsCOLON bussum

    door ddevink » za jan 19, 2008 11:56 am

    zijn het de lange streepjes die tegenover elkaar moeten staan of de korte streepjes?

    Alvast bedankt jongens!

    Gr danny
    130 maakt de buurt weer prettig.
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » za jan 19, 2008 12:08 pm

    ddevink schreefColonzijn het de lange streepjes die tegenover elkaar moeten staan of de korte streepjes?

    Alvast bedankt jongens!

    Gr danny


    Ik heb er niet naar gekeken maar ik kan mij niet voorstellen dat er twee tekens op staan. Op tekening zijn het streepje van 1 cm die er in gedrukt staan. dus niet met de stift opzo. Het zo kunnen zijn dat ze verduidelijkt zijn met iets wits.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • ddevink
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 11
    GeregistreerdCOLON do dec 06, 2007 8:22 pm
    WoonplaatsCOLON bussum

    door ddevink » za jan 19, 2008 2:43 pm

    bij link zowel rechter tandwiel zit er een klein streepje op en een lang streepje.
    Dus ik weet niet welk streepje je bedoel vandaar :)

    Ik hoop dat er iemand is die dit ook heeft....

    Kan ik het anders zien hoe ze moeten staan?

    Gr danny
    130 maakt de buurt weer prettig.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » zo jan 20, 2008 1:39 pm

    Misschien dat deze foto's kunnen helpen

    Afbeelding
    Afbeelding
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten