Auto hoger gezet te hoog?
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » di jan 15, 2008 5:22 pm

    Tukker schreefColonps. Jou Fje heeft wel een hele mooie kleur. :P

    Helemaal mij idee :wink:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Kvdzanden
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Sassenheim
    CONTACTCOLON

    door Kvdzanden » wo jan 16, 2008 10:25 pm

    Ja ik moet nog even goed gaan bedenken wat ik wil op dit moment. Wel of niet lowering pins...

    Het is misschien zo dat hij over een maandje of 2 er weer uit gaat mijn fje :(

    met veel pijn in mijn hart. Maar na de zomer ga ik weer studeren en ik denk dat 1. ik geen auto meer nodig zal hebben dan. 2. ik opzich ook niet veel geld meer zal hebben straks als student.

    Of ik blijf er gewoon in rijden en neem elk bijbaantje aan om het te kunnen bli jven betalen offfff ik haal hem even van de weg, en ga er na mijn studie weer mee karren!!!
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » wo jan 16, 2008 10:33 pm

    Kvdzanden schreefColon... Maar na de zomer ga ik weer studeren en ik denk dat 1. ik geen auto meer nodig zal hebben dan. 2. ik opzich ook niet veel geld meer zal hebben straks als student.

    Of ik blijf er gewoon in rijden en neem elk bijbaantje aan om het te kunnen bli jven betalen offfff ik haal hem even van de weg, en ga er na mijn studie weer mee karren!!!


    Ik ben ook nog student en ik heb opzich ook geen auto nodig aangezien ik met de fiets of bus naar school zou kunnen en mijn ouders hebben ook allebei een auto.
    Ik heb ook een bijbaantje om mijn F te kunnen betalen. Mijn F verkoop ik echt niet, daar blijf ik lekker mee rijden.
    Als je je F ergens kunt stallen kan je hem ook even van de weg halen en na je studie er weer mee gaan rijden.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » za jan 19, 2008 3:37 pm

    Hey Koen

    Hier wederom een student met een F. Als je eens precies gaat uitrekenen wat je F per maand kost valt het op zich wel mee.

    Ik ben per maand gemiddeld kwijt:

    - 88 euro verzekering
    - 100 euro benzine (afhankelijk vanaf hoe veel je rijdt... je geeft zelf aan niet vaak meer een auto nodig te hebben)
    - Onderhoudskoste 25 euro per maand (olie, wasbeurtje, alle andere kleine dingen)
    - wegenbelasting voor mij 120 euro per jaar, jou geval ongeveer 42 euro per maand?

    Bij elkaar dus voor mij 200 euro per maand... tja, dat zou je met een bijbaantje wel kunnen betalen. En ik neem aan dat je ook nog studiefinanciering krijgt?
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » za jan 19, 2008 5:33 pm

    Nem58 schreefColon- wegenbelasting voor mij 120 euro per jaar, jou geval ongeveer 42 euro per maand?


    Wegenbelasting is dacht ik 23 euro per maand.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » za jan 19, 2008 6:23 pm

    Nou ja, die 42 euro was ook een schatting. In duitsland is dat heel anders geregeld met de wegenbelasting..
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za jan 19, 2008 9:44 pm

    Nem58 schreefColonNou ja, die 42 euro was ook een schatting. In duitsland is dat heel anders geregeld met de wegenbelasting..


    Btw, in Frankrijk is er GEEN wegenbelasting. (er is daar alleen een éénmalige inschrijvingsbelasting per pk verschuldigd)
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » za jan 19, 2008 9:59 pm

    In België toch ook niet ? Ik zou anders in ieder geval niet weten wat ze ermee doen :lol: :lol:
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » zo jan 20, 2008 12:07 am

    Sander schreefColonIn België toch ook niet ? Ik zou anders in ieder geval niet weten wat ze ermee doen :lol: :lol:


    :lol: :lol: :lol:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » zo jan 20, 2008 5:26 am

    Sander schreefColonIn België toch ook niet ? Ik zou anders in ieder geval niet weten wat ze ermee doen :lol: :lol:


    Ik wel

    :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{

    - 4 baans wegen veranderen in 2 baans
    - drempels op hoofdbanen leggen.
    - verkeerslichten "synchroniseren" zodat je niet meer de kans loopt per ongeluk twee groene lichten na elkaar te treffen
    - betonblokken leggen op een hoofdbaan zodat je 1,5 km moet rondrijden.
    - paaltjes in het midden van een rijweg zetten.
    - de wegen niet onderhouden maar het openbaar vervoer op een aparte busbaan gratis maken
    - Tunnels leggen en er vervolgens flitspalen van 30 per uur in steken...
    - idiote waarschuwingsborden boven de autostrade zetten: "opgepast, twee afritten terug was er file !!" (welke file?)

    :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » zo jan 20, 2008 10:40 pm

    Carl schreefColon
    Sander schreefColonIn België toch ook niet ? Ik zou anders in ieder geval niet weten wat ze ermee doen :lol: :lol:


    Ik wel

    :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{

    - 4 baans wegen veranderen in 2 baans
    - drempels op hoofdbanen leggen.
    - verkeerslichten "synchroniseren" zodat je niet meer de kans loopt per ongeluk twee groene lichten na elkaar te treffen
    - betonblokken leggen op een hoofdbaan zodat je 1,5 km moet rondrijden.
    - paaltjes in het midden van een rijweg zetten.
    - de wegen niet onderhouden maar het openbaar vervoer op een aparte busbaan gratis maken
    - Tunnels leggen en er vervolgens flitspalen van 30 per uur in steken...
    - idiote waarschuwingsborden boven de autostrade zetten: "opgepast, twee afritten terug was er file !!" (welke file?)

    :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{ :stress-{


    Lijkt Nederland wel. :lol: :lol: :lol:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    door Jager » do feb 21, 2008 5:12 pm

    Even terug komend op het onderwerp.

    Kan je je F ook zelf verlagen. Door er bijvoorbeeld vloeistof uit te laten lopen.
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do feb 21, 2008 5:27 pm

    Sander schreefColonIn België toch ook niet ? Ik zou anders in ieder geval niet weten wat ze ermee doen :lol: :lol:


    nog meer gaten in de wegen maken :P
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do feb 21, 2008 5:28 pm

    Jager schreefColonEven terug komend op het onderwerp.

    Kan je je F ook zelf verlagen. Door er bijvoorbeeld vloeistof uit te laten lopen.


    kan, maar hoe wil je zeker zijn dat ze links en rechts hetzelfde staat?
    zou het zeker niet doen zonder pomp.
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » do feb 21, 2008 10:37 pm

    Jager schreefColonEven terug komend op het onderwerp.

    Kan je je F ook zelf verlagen. Door er bijvoorbeeld vloeistof uit te laten lopen.


    Gewoon er iets druk aflaten en opmeten.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten