Tukker schreefColonps. Jou Fje heeft wel een hele mooie kleur.
Helemaal mij idee

Tukker schreefColonps. Jou Fje heeft wel een hele mooie kleur.


Kvdzanden schreefColon... Maar na de zomer ga ik weer studeren en ik denk dat 1. ik geen auto meer nodig zal hebben dan. 2. ik opzich ook niet veel geld meer zal hebben straks als student.
Of ik blijf er gewoon in rijden en neem elk bijbaantje aan om het te kunnen bli jven betalen offfff ik haal hem even van de weg, en ga er na mijn studie weer mee karren!!!


Sander schreefColonIn België toch ook niet ? Ik zou anders in ieder geval niet weten wat ze ermee doen![]()


Carl schreefColonSander schreefColonIn België toch ook niet ? Ik zou anders in ieder geval niet weten wat ze ermee doen![]()
Ik wel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- 4 baans wegen veranderen in 2 baans
- drempels op hoofdbanen leggen.
- verkeerslichten "synchroniseren" zodat je niet meer de kans loopt per ongeluk twee groene lichten na elkaar te treffen
- betonblokken leggen op een hoofdbaan zodat je 1,5 km moet rondrijden.
- paaltjes in het midden van een rijweg zetten.
- de wegen niet onderhouden maar het openbaar vervoer op een aparte busbaan gratis maken
- Tunnels leggen en er vervolgens flitspalen van 30 per uur in steken...
- idiote waarschuwingsborden boven de autostrade zetten: "opgepast, twee afritten terug was er file !!" (welke file?)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.