


Ralph schreefColonIkzelf heb hem terug gestoken en hij zit alweer bijna een half jaartje.

Heb je er verder niks meer aan gedaan? In het andere topic schreef je dat er nog wel wat speling op zat.

Ralph schreefColonHeb je er verder niks meer aan gedaan? In het andere topic schreef je dat er nog wel wat speling op zat.
Nope, niks meer aan gedaan. Hij heeft een beetje speling, maar ik rij dus al een half jaar zonder problemen (ook in de regen).
Mocht hij nu weer losgaan, zal ik een ander exemplaar inbouwen.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.