zo hoog staat hij nu, wat vinden jullie hoe hoog die moet staan?
(foto heb ik vanmiddag trouwens ff gemaakt, op www.koenvdzanden.nl staan er nog wel paar)





Kvdzanden schreefColonzo hoog staat hij nu


Kvdzanden schreefColonHmmm ik ben er nog niet uit... te laag dan raak ik elke drempel hier (randstad zit er vol van) te hoog... en hij lijkt net op een SUV


Sander schreefColonTe hoog, te laag, zinloze discussie IMO. Zonder lowering pins is de hoogte van het center van het wiel tot de bovenkant van de wielkast 36,8cm +- 0,5cm voor de voorkant, de achterkant is ongeveer 5mm lager. Dat is binnen de spec dus goed. De rest is fout. Simpel


Nem58 schreefColon Te laag is inderdaad niets.. bij de koop van mijn F stond hij zo laag dat ik mijn pink niet meer tussen de band en de wielkast kon krijgen. Dit is niets.. het gaat ten koste van je comfor.. en alle drempels zijn een gevaar voor de onderkant van je auto!
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.