





Rick schreefColonDat heb ik ook bij mijn F. Daar liggen nu ook winterbanden onder en die slippen ook sneller door dan de zomerbanden.


Guido77 schreefColonVreemd, ik ben buitengewoon tevreden over mijn winterbanden en ze slippen dus helemaal niet sneller door dan mijn zomerbanden, waarmee ik constant slippertjes maakte. Maar misschien ligt dat meer aan m'n zomerbanden dan

Rick schreefColonGuido77 schreefColonVreemd, ik ben buitengewoon tevreden over mijn winterbanden en ze slippen dus helemaal niet sneller door dan mijn zomerbanden, waarmee ik constant slippertjes maakte. Maar misschien ligt dat meer aan m'n zomerbanden dan
Ik heb achter Hankook banden erop liggen. Volgens mij is dat een B merk. Voor liggen er Kuhmo's op. Volgend jaar ga ik denk ik maar andere winterbanden erop leggen. Denk Vredestein of Continental.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.