



RrRrik schreefColonKoppelling stang vastgeroest.

RrRrik schreefColonHallo,
Nu dat ik mijn mgf net een jaartje heb zijn er al heel wat reparaties geweest.
In 1 jaar tijd:
Koppelling stang vastgeroest.
Koppelingsplaten vervangen.
Koppakking Eruit
Dak doorgesneden. (vandalisme)
En op oudjaarsdag op de snelweg.... Mijn wiel die liever niet meer naast mijn auto wou rollen.
Waarschijnlijk mijn Wiel lager?
Mijn achterwiel stuurd alle kanten op nadat ik hem eraf heb gehaald zie ik alleen maar olie omdat het fusee ruber eraf licht en een boel metaal snippers.
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.