Heb prima banden, nu zelfs winterbanden.
Zo raakte ik half jaar geleden in redelijke slip bij een noodstop op de snelweg. Gelukkig net geen ongeluk
Maar ook bij hard remmen, dus redelijk doortrappen bij en stoplicht slip ik.
Is dit een gegeven van een MGF? of heb ik andere remmen nodig???
Remmen zijn al een hele tijd NIET vervangen....




