Bruno schreefColonJa ik herinner me inderdaad hoe voorzichtig je met de Smart was toen je er een keer mee naar de Berg kwam.
De Smart werd toch afgevoerd "IN" een ambulance






Fredje schreefColonis de zekering voorin al wel nagekeken?als de ventilator niet inkomt kan de zekering defect zijn. was bij mij ook. standaard zit hier 10 of 15 amp zekering in. vervangen door 20 amp maar zekering bleef eruit gaan, garage een zekering van 30 amp erin gezet en blijft t nu doen. de monteur zei dat dit geen kwaad kon, echter als de 30 amp zekering eruit blijft gaan, dan moet de ventilator vervangen worden. door de leeftijd/ slijtage heeft de ventilator meer moeite om aan te gaan, vraagt daarom meer stroom bij opstart en daardoor vliegt de zekering van 15 en 20 amp er gemakkelijk uit



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.