ErikB schreefColonWaarom zou je de spanning willen wegnemen ?
Gewoon om rond te rijden, de auto te stallen of wil je de kap naar beneden doen ?
Om ff rond te rijden (half uurtje) ; trouwens ik heb het ruitje alleen aan de boven zijde losgeritst (niet helemaal dus)
Het is niet de bedoeling om de kap naar beneden te doen.
Ik wil gewoonweg vermijden dat er een barst of scheur in het ruitje komt bij felle koude en zo vermoed ik dat door het wegnemen van de spanning er weinig risico's tot barst of scheuren zijn.





