door Fredje » za dec 08, 2007 9:44 am
Mijn auto staat ook in de winterstalling. banden hard oppompen ( om vierkante banden te voorkomen) en zo af en toe de auto verplaatsen,hoeft niet veel te zijn bijv. 1 meter, druppellaar aangesloten( laden en ontladen van accu).
ik start de auto de gehele winter niet, slecht voor de motor als hij niet warm wordt.benzine tank vol.( tegen condensvorming). bij t begin van seizoen, benzine zo snel mogelijk oprijden (benzine is niet eeuwig houdbaar). afdekhoes over auto( voor stof en vuil)
eventueel als je garage vochtig is, dan nog een vochtvreter in de auto zetten en regelmatig verversen
Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
To Do: pu bushes