BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
monteren Hardtop ?
  • MGFboy-dirk
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 18
    GeregistreerdCOLON zo sep 05, 2004 8:01 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo
    CONTACTCOLON

    monteren Hardtop ?

    door MGFboy-dirk » wo nov 24, 2004 10:03 pm

    Hoi,

    ik overweeg een Hardtop aan te kopen maar zit nog met een vraagje:

    moet het Softdak volledig verwijderd worden wanneer men een Hardtop monteerd of moet je dit slecht open leggen :?:

    Alvast bedankt voor het antwoord :wink:
    groetjes,

    MGFboy-dirk
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 24, 2004 11:57 pm

    Je moet het dak gewoon openleggen (best dat je tussen de ruit iets zacht legt om de ruit niet te beschadigen). Hardtop erop, twee voorste klemmen, twee achterste vast. Stekker van de achteruitverwarming en klaar. Best dat je aan de onderkant van de hardtop een beetje vet doet (kwestie van hem gemakkelijk op de juiste positie te zetten).
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » do nov 25, 2004 12:17 am

    Kan zijn dat je hardtop een beetje schuurt op je laklaag aan de randen. Dit met name bij op en af rijden van bulten en drempels. Beetje zwarte isolatietape er tussen ter bescherming van je lak. Wel netjes op maat knippen, zodat je het niet ziet als de top gemonteerd is :wink: .
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • MGFboy-dirk
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 18
    GeregistreerdCOLON zo sep 05, 2004 8:01 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo
    CONTACTCOLON

    door MGFboy-dirk » ma nov 29, 2004 5:54 pm

    Hoi,

    bedankt voor de info :wink:

    Ondertussen is de Hardtop aangekocht en reeds gemonteerd.
    Moet toegeven dat dit nu zeer aangenaam rijden is in een veel stillere MGF :D
    groetjes,

    MGFboy-dirk
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » ma nov 29, 2004 9:45 pm

    Ondertussen is de Hardtop aangekocht en reeds gemonteerd.
    Moet toegeven dat dit nu zeer aangenaam rijden is in een veel stillere MGF


    :lol: :lol: :lol: :lol:
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten