

Sander schreefColonWil ik dan investeren in een glazen ruit voor die kap of geef ik 2 tot 3x meer uit maar dan wel voor een volledig nieuwe xpower kap ?
Punt is dat ik normaliter niet met de F rijdt als de kap noodzakelijk is. Dus investeren in de kap is niet heel zinvol. Aan de andere kant is een nieuwe mooie kap een verbetering....

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.