







Bruno schreefColonVooraan, daar waar de ophangingsdriehoeken (cilinders) op het subframe aansluiten.
Achteraan zijkant subframe...... of koop een brug














Jupilerman schreefColonWel, ik heb zo een ligtafelke op wielkes gekocht en dat past er maar juistekes tussen. ´k had er tot voor kort een dikke mousse onder liggen om mijne rug te sparen (kadukke rug en knieën). maar ik vond dat er steeds van onder kruipen een beetje ambetant, vandaar het karreke/tafelke/ hoe heet dat ding. En als ik de pootjes tpv het subframe zet, past dat er maar net tussen. Als ik mijzelf er dan van onder rij, knal ik daar garantie tegen met mijn kar




Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.