Heb een dikke maand terug de trophy binnengebracht voor een nieuwe waterpomp en een nazichtje. Ze hebben hem dan op mijn aanvraag terug wat hoger gezet want ik had last van bultjes enzo.
Na 2 weken echter stond hij al terug op zijn laagst en heb ik terug last als ik de plaatselijke parking van de gb oprij (als ik er al opraak
Is dit een defect of gaat dat echt zo snel terug naar beneden
groetjes
philip




