BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
No more....
  • Sabine1978
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 25
    GeregistreerdCOLON do mei 24, 2007 9:21 am
    WoonplaatsCOLON Ridderkerk

    No more....

    door Sabine1978 » zo okt 21, 2007 9:08 pm

    Beste allemaal,

    Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de hulp van de afgelopen 6 maanden bij het proberen oplossen van mijn elektronicaprobleem met de MG (niet meer starten etc etc etc....).

    Probleem is er niet meer, ik kreeg zo'n goede inruilprijs voor de MG dat ik besloten heb hem weg te doen. Ik was het zoeken zat...

    Dus no more MG for me... :cry:

    Groetjes Sabine
    - leek in opleiding :-) -
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo okt 21, 2007 9:13 pm

    Jammer dat je hem hebt weggedaan. Het probleem was volgens mij immers niet zo moeilijk te vinden. Via een forum is zo'n probleem echter moeilijker op te lossen, maar IRL kan dit volgens mij dus geen probleem zijn.
    Ik wens je meer succes met je volgende wagen, en kom nog eens "dag" zeggen al hier zou ik zeggen. Geef de nieuwe eigenaar ook even de info mee met het bestaan van dit forum.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sabine1978
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 25
    GeregistreerdCOLON do mei 24, 2007 9:21 am
    WoonplaatsCOLON Ridderkerk

    door Sabine1978 » zo okt 21, 2007 9:18 pm

    Bruno schreefColon Het probleem was volgens mij immers niet zo moeilijk te vinden. Via een forum is zo'n probleem echter moeilijker op te lossen, maar IRL kan dit volgens mij dus geen probleem zijn.
    Ik wens je meer succes met je volgende wagen, en kom nog eens "dag" zeggen al hier zou ik zeggen. Geef de nieuwe eigenaar ook even de info mee met het bestaan van dit forum.


    - nou lastig was het zeker wel, er hebben 4 mensen naar gezocht en nog steeds is er niks gevonden;

    - nieuwe eigenaar ken ik niet, hem hem ingeruild bij Autohome te Alphen, jullie wel bekend :lol:

    - gedag zeggen kom ik zeker doen, er zitten hier een aantal geschikte gasten!! :D Topsite dit!
    - leek in opleiding :-) -
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo okt 21, 2007 9:23 pm

    Het leven bestaat uit keuzes maken. :wink:
    En al je problemen met je MG ....een mens zou voor minder ....
    Dit neemt niet weg dat ik ervan overtuigd ben dat je keuze anders was geweest indien je op het juiste moment de juiste diagnose door de juiste vakman had laten uitvoeren.
    Ik blijf erbij dat voor ieder probleem er steeds een oplossing is, hoe moeilijk dit aanvankelijk ook lijkt.
    Uiteindelijk zeg ik steeds dat er geen problemen zijn, ....wel oplossingen :wink:
    Grtz en veel succes met je nieuwe keuze :wink:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma okt 22, 2007 2:47 pm

    Ondertussen weet ik hoe het voelt om een F weg te doen, het is niet leuk. Wat heb je er voor in de plaats gekocht? Toch niet een echte burgerbak? ;)
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma okt 22, 2007 5:38 pm

    jammer, maar een wagen die je elke keer laat staan vraagt erom.

    je bent dus niet meer naar de Berg gereden, zoals ik je had aangeraden?
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » di okt 23, 2007 11:05 am

    Het gebrek aan goede oplossingen van goede techniekers/liefhebbers (het één maakt het ander), hebben al velen naar concurrentie geduwd.
    Jammer.

    Veel plezier met de opvolger.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » di okt 23, 2007 11:37 am

    Sabine, jammer dat het niet gelukt is maar ik wens je veel succes en plezier met het vinden van de auto waar je je helemaal lekker bij voelt. Dat is uiteindelijk toch de bedoeling van auto's uit deze categorie.

    laat ons nog wel even weten wat het geworden is, dan weten we welke we ook moeten spotten :wink:

    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » di okt 23, 2007 7:44 pm

    Sabine1978 schreefColon er zitten hier een aantal geschikte gasten!! :D !


    Moeten de vrijgezellen onder ons hun borst nat maken :wink: succes met de nieuwe auto in alle geval.

    btw: ik heb er eene zijn TT bijna in de vaart zien rijden voor zulks probleem. Dus niet MG-specifiek me dunkt.
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten