Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de hulp van de afgelopen 6 maanden bij het proberen oplossen van mijn elektronicaprobleem met de MG (niet meer starten etc etc etc....).
Probleem is er niet meer, ik kreeg zo'n goede inruilprijs voor de MG dat ik besloten heb hem weg te doen. Ik was het zoeken zat...
Dus no more MG for me...
Groetjes Sabine






