Ik heb gevonden hoe ik het moet verhelpen.
ËrikB schreefColonHet "schakelaartje" dat zich in de nabijheid van het rempedaal bevindt, is net iets te ver ingeduwd. Indien dit probleem niet al te frequent voorvalt, kan je het best zelf oplossen. De schakelaar is het best te omschrijven als een tonnetje waar een staafje uitsteekt. Eénmaal de schakelaar gelocaliseerd (volg het rempedaal, dan moet je hem wel tegenkomen) kan je hem verwijderen door hem een kwartslag te draaien. Trek de pin/staafje uit de schakelaar, zodat deze weer een stuk makkelijker kan bewegen. Plaats de schakelaar terug en 't probleem zal verholpen zijn.
't Is een niet al te makkelijke plaats om de schakelaar te vinden enz... maar op zich is het een kleintje om dit probleem op te lossen.
Gr.
Erik
Alleen nu gaat het remlicht aan als ik de koppeling intrap. Er is ook nog iets van dat staafje afgebroken, dus moet daar maandag even een nieuwe voor halen.Ik vind het niet echt een fijn idee om er een eind mee te rijden, dus laat ik de Kempenrit aan mij voorbij gaan.




