




Bruce schreefColonEen F is best gevoelig wat betreft de juiste rijhoogte, en goed uitlijnen.
Toen ik op zoek ging naar mijn F was ik ook een leek (ben ik nog hoor) maar ik voelde toch heel goed of iets wel of niet lekker reed.
Als ze de boel niet hebben vervangen of hersteld moet je dat echt wel voelen.
Ik vind het wel raar dat ze hem niet verder af maken? maar met een deel van de schade gewoon weer door verkopen?




Bruce schreefColonTja,
wat ik wel altijd doe bij de aanschaf van een auto is tegen de banden schoppen. Als dat goed voelt dan kan het bijna niet mis gaan.

Demor schreefColonBruce schreefColonTja,
wat ik wel altijd doe bij de aanschaf van een auto is tegen de banden schoppen. Als dat goed voelt dan kan het bijna niet mis gaan.
Nou ja, niets? Voor je het weet staat er een TT voor de deur.........![]()


Christian schreefColon:lol:ik hoop dat de mogelijk nieuwe bezitters de weg naar MGF.be weten, zodat ze van tevoren wat huiswerk kunnen doen. even kijken waar hij staat dan kan ik hem beflyeren
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.